שאלות נפוצות
מה המחיר למ"ק מים לאחר העברת המערכת לחברת אשדות הגליל?
המחיר אותו משלמים הצרכנים נקבע על-ידי נציגי הישוב וחברת אשדות הגליל. עם זאת‚ בדרך כלל מחייבים לפי מחירי תקנות המים הנקבעים על ידי מועצת רשות המים הממשלתית‚ בהם מחויבים רוב תושבי המדינה.
לאיזו רמת שירות מתחייבת אשדות הגליל?
אשדות הגליל מתחייבת לאמנת השירות כלפי הצרכן הסופי‚ בהתאם לתקנים הגבוהים ביותר הקיימים‚ כמפורט באמנת השירות.
במקרה של תקלה‚ למי ניתן לפנות?
יש לפנות למוקד התקלות 04-6060063 הפועל 24 שעות ביממה.
קיבלתי חשבון מים בסכום הגבוה מהממוצע הרגיל, מה עלי לעשות?
- בדוק את קריאת מד המים והשווה לרשום בחשבון. שים לב לתאריך הקריאה בחשבון ולתאריך הקריאה שלך.
- בדוק אפשרות של נזילה סמויה. בצע בדיקה פשוטה – סגור את כל הברזים בביתך ובדוק אם מד המים פועל. אם הוא פועל, עליך להזמין שרברב שיתקן את התקלה באופן פרטי.
- יתכן ויש תקלה במד המים. באפשרותך לבקש בדיקה של מד המים.
אני חושד שמישהו התחבר לצנרת שלי וגונב מים, למי עליי לפנות?
גבול האחריות של ספק המים הינו מד המים הכללי בבית משותף, ומד המים הפרטי בבית פרטי, במקרה של סכסוך שכנים בתחום הפרטי, יש להסדיר את הבעיה בין הדיירים או לפנות למשטרה.
אני חושד שמישהו התחבר לצנרת הציבורית באופן לא חוקי, למי עלי לפנות?
יש לפנות אל ספק המים בטלפון 04-6060063 או במייל info@ashdot-hagalil.co.il
מי מטפל בנזילת מים בצנרת המים של הדירה בה אני גר?
- ספק המים אחראי על תקינות הצנרת ומדי המים עד החיבור למד המים הראשי של הנכס. ראית נזילה במקום זה, אנא דווח למוקד אשדות הגליל בטלפון 04-6060063.
- אם הנזילה נמצאת בקטע שבין מד המים הראשי ועד לנכס שבחזקתך, האחריות חלה על הצרכן ועליו להזמין שרברב באופן פרטי.