שאלות נפוצות

מה המחיר למ"ק מים לאחר העברת המערכת לחברת אשדות הגליל?‏

המחיר אותו משלמים הצרכנים נקבע על-ידי נציגי הישוב וחברת אשדות הגליל. עם זאת‚ בדרך כלל מחייבים ‏לפי מחירי תקנות המים הנקבעים על ידי מועצת רשות המים הממשלתית‚ בהם מחויבים רוב תושבי המדינה‎.‎

לאיזו רמת שירות מתחייבת אשדות הגליל?‏‎ ‎

אשדות הגליל מתחייבת לאמנת השירות כלפי הצרכן הסופי‚ בהתאם לתקנים הגבוהים ביותר הקיימים‚ ‏כמפורט באמנת השירות‎.‎

במקרה של תקלה‚ למי ניתן לפנות‎?‎

יש לפנות למוקד התקלות 04-6060063 הפועל 24 שעות ביממה‎.‎

קיבלתי חשבון מים בסכום הגבוה מהממוצע הרגיל, מה עלי לעשות‎?‎

  • ‎בדוק את קריאת מד המים והשווה לרשום בחשבון. שים לב לתאריך הקריאה בחשבון ולתאריך הקריאה ‏שלך‎.
  • בדוק אפשרות של נזילה סמויה. בצע בדיקה פשוטה – סגור את כל הברזים בביתך ובדוק אם מד המים ‏פועל. אם הוא פועל, עליך להזמין שרברב שיתקן את התקלה באופן פרטי‎.
  • ‎יתכן ויש תקלה במד המים. באפשרותך לבקש בדיקה של מד המים‏‎.‎

אני חושד שמישהו התחבר לצנרת שלי וגונב מים, למי עליי לפנות‎?‎

גבול האחריות של ספק המים הינו מד המים הכללי בבית משותף, ומד המים הפרטי בבית פרטי, במקרה ‏של סכסוך שכנים בתחום הפרטי, יש להסדיר את הבעיה בין הדיירים או לפנות למשטרה‎.‎

אני חושד שמישהו התחבר לצנרת הציבורית באופן לא חוקי, למי עלי לפנות?‏

יש לפנות אל ספק המים בטלפון 04-6060063 או במייל ‏info@ashdot-hagalil.co.il

מי מטפל בנזילת מים בצנרת המים של הדירה בה אני גר‎?‎

  • ‎ספק המים אחראי על תקינות הצנרת ומדי המים עד החיבור למד המים הראשי של הנכס. ראית נזילה ‏במקום זה, אנא דווח למוקד אשדות הגליל בטלפון 04-6060063‏‎.
  • אם הנזילה נמצאת בקטע שבין מד המים הראשי ועד לנכס שבחזקתך, האחריות חלה על הצרכן ועליו ‏להזמין שרברב באופן פרטי‎.‎